Raamatupidamisteenus ettevõtetele, mille tegevuseks on sh investeerimine erinevatesse varaklassidesse
Ettevõtete kaudu investeerimine on muutumas üha levinumaks nii äriühingute enda soovist vabale rahale tulusat rakendust leida kui ka sellest, et läbi ettevõtte investeerimine on eraisiku jaoks maksuefektiivsem kui seda eraisikuna tehes. Seetõttu on tekkinud palju ettevõtteid, millel aktiivne äritegevus ettevõtluse mõttes puudub ning mis ongi loodud omanike raha ja investeeringute haldamiseks. Kui Sinu ettevõte tegeleb investeerimisega kõrvaltegevusena või oled Sa äriühingu asutanud just sellel eesmärgil, mõlemal juhul vajad raamatupidamisteenust, millega saame Sind aidata!
Mida investeeringute raamatupidamine hõlmab?
Lühidalt öeldes sisaldab investeeringute raamatupidamine kõiki tavapäraseid raamatupidamisteenuse elemente, millele on juurde lisatud investeeringute kajastamise ja nõustamise know-how.
- Kinnisvara ost ja müük (nt arendamine, korterid, maa, mets)
- Väärtpaberite tehingud (nt aktsiad, võlakirjad)
- Ühisrahastus
- Üüri- ja renditehingud
- Investeerimine hoiu-laenuühistutesse
- Finantseerimine ja laenamine
- Krüptovaluuta
- Investeerimine väärismetalli
- Omakapitali investeeringud
- jt varaklassid
Mille poolest erineb see tavalisest raamatupidamisest?
Investeerimisega tegelevale ettevõttele kehtivad samad reeglid, mis teistele ettevõtetele, kuid nende puhul on oluline raamatupidaja oskus erinevat liiki varasid õigesti kajastada. Seda enam, et tänapäeval on investeerimisvõimaluste valik tohutult lai ning seadusandlus teatud juhtudel lõpuni reguleerimata.
Meie raamatupidajad täiendavad ennast pidevalt investeeringute raamatupidamise teemadel ja tegelevad ka ise investeerimisega. Seetõttu oskavad nad tehinguid korrektselt kajastada ning enne nende toimumist anda ka sisulist nõu. Tavalisest raamatupidamisteenusest erineb see teenus selle poolest, et sageli ongi investeeringute raamatupidamise puhul nõustamise roll väga tähtis.
Kas teadsid, et investeerides väärtpaberitesse läbi oma ettevõtte, vajad LEI koodi?
LEI Register pakub kõikidele Armilde Finance raamatupidamisbüroo klientidele 5% soodustust LEI koodi taotlemisel või uuendamisel, kasutades tellimuse tegemiseks seda linki.
Soovid teada teenuse maksumust?
Võta meiega ühendust ja räägi oma ettevõtte vajadustest lähemalt – milline on ettevõtte tegevus, kui palju on igakuiselt tehinguid ja aruandeid ning millistesse varadesse investeeritakse.
Kuna iga ettevõtte tegevused ja mahud on erinevad, siis teeme just Sinu ettevõtte vajadustele vastava personaalse pakkumise.
Saada meile jugelt kiri, sest pakkumise küsimine ei maksa midagi!
Plaanid & Hinnad
Kõik raamatupidamise näidispaketid hõlmavad endas igakuist raamatupidamise teenust. Soovid, et Sinu ettevõtte raamatupidamist tehakse harvemini? Võta meiega ühendust ja küsi personaalset pakkumist.
Väikeinvestorile
Alma
- 30 raamatupidamiskirjet kuus
- Müügiarved sisestad ise
- Iga kuu 15 min tasuta nõustamist
- Ei ole käibemaksukohustuslane
- Puuduvad töötajad
Ühe töötajaga ettevõttele
Betti
- 75 raamatupidamiskirjet kuus
- Müügiarved sisestad ise
- 1 töötaja ja töötasu arvestus (sh puhkusetasude ja haigustasude arvestus)
- TSD aruande esitamine
- INF14 arvestus ja deklareerimine
- 1 laenu- või liisingulepingu haldamine
- Iga kuu 15 min tasuta nõustamist
- Ei ole käibemaksukohustuslane
Aktiivsetele investorile
Claudia
- 200 raamatupidamiskirjet kuus
- Müügiarved sisestad ise
- 2 töötaja ja töötasu arvestus (sh puhkusetasude ja haigustasude arvestus)
- TSD aruande esitamine
- KMD aruande esitamine
- INF14 arvestus ja deklareerimine
- 2 laenu- või liisingulepingu haldamine
- Iga kuu 30 min tasuta nõustamist
Suuremale ettevõttele
Dagmar
- 500 raamatupidamiskirjet kuus
- Võimalus müügiarveid ise sisestada (25 müügiarve sisestamine raamatupidaja poolt)
- 25 ostuarve sisestamine raamatupidaja poolt
- 5 töötaja ja töötasu arvestus (sh puhkusetasude ja haigustasude arvestus)
- TSD aruande esitamine
- KMD aruande esitamine
- INF14 arvestus ja deklareerimine
- 5 laenu- või liisingulepingu haldamine
- 10 põhivara / KVI haldamine
- Iga kuu 1 h tasuta nõustamist
Küsi hinnapakkumist
3 lihtsat sammu alustamiseks!
ANDMETE KONTROLLIMINE
Vaatame üle senise raamatupidamise olukorra ning vajadusel teeme selle korda. Paneme paika igakuised tegevused ja töökorralduse.
LIGIPÄÄSUDE JAGAMINE
Teeme üksteisele vajalikud ligipääsud, et meie saaksime oma tööd teha ning Sina saaksid meile mugavalt ja kiirelt dokumente edastada.
Hakkame aga tööle!
Kui vajalikud seadistused on tehtud, hakkame vastavalt kokkulepitule tööle, et Sina saaksid oma põhitegevusele keskenduda!
Raamatupidamisega alustamine või uue teenusepakkuja valimine võib tunduda ebameeldiv protsess, kuid tavaliselt toimub see siiski probleemivabalt. Vaja on vaid ettevõtte seniseid raamatupidamise dokumende ja saldosid ning ülejäänud osas saame juba täpsemalt juhendada. Kui Sinu raamatupidamine on varasemalt korrektselt tehtud, siis jääb üle vaid teha meile vajalikud ligipääsud ning meie omakorda näitame kuidas dokumente meile kerge vaeva edastada. Digiajastule kohaselt toimub kõik väga kiirelt ja mugavalt!